Portal dla Inwestorów, Architektów i Wykonawców.

logo
Przeszukaj zasoby naszej bazy
0..9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Jesteś tu: Strona główna wypunktowanie Aktualności wnętrza wypunktowanie ARMSTRONG - Sufit, który podnosi samopoczucie
Zobacz:

Aktualności wnętrza

ARMSTRONG - Sufit, który podnosi samopoczucie

25-07-2016

Mniej znaczy więcej – te słynne słowa architekta Ludwig’a Mies van der Roche wyznaczają kierunek w nowoczesnym projektowaniu. Są też hasłem przewodnim nowej kampanii edukacyjnej firmy Armstrong - Less is more. Producent pokazuje, co w praktyce mniej znaczy więcej.


Obniżenie poziomu hałasu we wnętrzach budynków podnosi wydajność pracy w biurach, wpływa pozytywnie na kreatywność dorosłych i dzieci, poprawia samopoczucie podróżnych, czy osób przebywających w centrach handlowych.


Sufit podwieszany kształtuje jednak nie tylko akustykę wnętrz. Białe płyty sufitowe zapewniają 87 proc. odbicia światła, dzięki czemu poprawiają doświetlenie wnętrz oraz pośrednio wpływają na obniżenie zużycia energii elektrycznej w budynku. Wpływają także na tworzenie zdrowych miejsc pracy m.in. poprzez niską lub zerową emisję lotnych związków organicznych (VOC), wykonane są także z materiałów nie przyczyniających się do rozwoju grzybów pleśni czy bakterii.


Armstrong, który od ponad 150 lat produkuje sufity podwieszane podkreśla w nowej kampanii także znaczenie współpracy z architektami, inwestorami i wykonawcami. Firma przedstawiając swoje rozwiązania kieruje się zasadą: Mniej słów, więcej dowodów.

Sufit, który podnosi samopoczucie zdj. 1
Sufit, który podnosi samopoczucie zdj. 2
Sufit, który podnosi samopoczucie zdj. 3
Sufit, który podnosi samopoczucie zdj. 4
lista aktualności

Copyright 2021. www.budoskop.pl | Budownictwo w zbliżeniu| Polityka cookies Wszystkie prawa zastrzeżone.



Partner Strategiczny:


INFO-INWEST Inwestycje budowlane

realizacja: Ideo
powered by: CMS Edito