Portal dla Inwestorów, Architektów i Wykonawców.

logo
Przeszukaj zasoby naszej bazy
0..9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Jesteś tu: Strona główna wypunktowanie Aktualności wypunktowanie WISNIOWSKI otwiera serca na pomaganie... serduszkom
Zobacz:

Aktualności

WISNIOWSKI otwiera serca na pomaganie... serduszkom

07-09-2017

4 września odbyła się konferencja prasowa dotycząca akcji "Razem ratujmy małe serduszka", której inicjatorem i organizatorem jest firma WIŚNIOWSKI. Tym razem celem akcji jest niesienie pomocy małym pacjentom Kliniki Kardiochirurgii Dziecięcej w Krakowie poprzez wsparcie fundacji ScholaCordis. Patronat medialny nad akcją objęło radio RMF FM oraz Dobry Tygodnik Sadecki.


„Razem ratujmy małe serduszka” to najnowsza akcja w ramach Społecznej Odpowiedzialności Biznesu firmy WIŚNIOWSKI. Wspólnie z Partnerami Handlowymi firma dołoży wszelkich starań, aby zebrać jak największą ilość środków na wsparcie Kliniki Kardiochirurgii Dziecięcej w Krakowie, gdzie codziennie toczy się walka o życie małych pacjentów. Niektóre z nich można byłoby z pewnością określić mianem cudu. O samej idei akcji, o potrzebach fundacji oraz o konieczności wspierania tych inicjatyw dyskutowano podczas poniedziałkowej konferencji prasowej w Hotelu Sofitel Warsaw Victoria. O wyzwaniach, zebranym uczestnikom konferencji opowiadali: Krystyna Baran – prezes firmy WIŚNIOWSKI, Katarzyna Świderska – dyrektor marketingu firmy WIŚNIOWSKI i profesor Janusz Skalski – kierownik Kliniki Kardiochirurgii Dziecięcej IP UJ CM – ambasador akcji. Spotkanie poprowadził dziennikarz Filip Chajzer.


WISNIOWSKI otwiera serca na pomaganie... serduszkom zdj. 1

fot. WIŚNIOWSKI


– Firma WIŚNIOWSKI istnieje od 28 lat. Od samego początku wspiera różne, ważne inicjatywy. Tym razem chcemy umożliwić utrzymanie standardów leczenia i jednocześnie wspierać rozwój Kliniki Kardiochirurgii Dziecięcej, na co niezbędne jest ciągłe wzbogacanie sprzętowe oddziału. To wymaga ogromnych nakładów finansowych. Dlatego zainicjowaliśmy tę akcję i zachęcamy do przyłączenia się do niej. Wierzymy, ze wspólne działania pozwolą na bardziej skuteczną realizacje celu, a co za tym idzie więcej uratowanych dziecięcych serduszek – podkreśla Krystyna Baran, prezes firmy WIŚNIOWSKI.


Z mocą i determinacją firma WIŚNIOWSKI wkracza w jesienny czas, inspirując do działania coraz szersze grono odbiorców, w tym również swoich klientów i partnerów handlowych. Skłonić do tego ma atrakcyjna promocja, w ramach której zyskają jedni i drudzy, a każdy z pewnością odczuje satysfakcję z niesienia pomocy dzieciom. W ofercie promocyjnej klienci mogą skorzystać ze specjalnych warunków zakupu bram, drzwi i ogrodzeń marki WIŚNIOWSKI w wersji smartCONNECTED. Dzięki temu nowoczesna technologia Inteligentnego Domu jest na wyciągnięcie ręki i działa nie tylko na rzecz większego komfortu i bezpieczeństwa użytkowników, ale także na rzecz małych pacjentów Kliniki Kardiochirurgii Dziecięcej w Krakowie. Konferencja prasowa była preludium do kolejnych działań, które planuje firma WIŚNIOWSKI w najbliższym czasie. Patronat medialny nad akcją objęło radio RMF FM oraz Dobry Tygodnik Sądecki.


Wszystkich, którzy nie mogli uczestniczyć w spotkaniu, zapraszamy na fanpage marki WIŚNIOWSKI na Facebooku, gdzie dostępna jest relacja ze spotkania. Poniżej prezentujemy filmowy skrót ze spotkania.


WISNIOWSKI otwiera serca na pomaganie... serduszkom zdj. 2
WISNIOWSKI otwiera serca na pomaganie... serduszkom zdj. 3
WISNIOWSKI otwiera serca na pomaganie... serduszkom zdj. 4
WISNIOWSKI otwiera serca na pomaganie... serduszkom zdj. 5
WISNIOWSKI otwiera serca na pomaganie... serduszkom zdj. 6
WISNIOWSKI otwiera serca na pomaganie... serduszkom zdj. 7
WISNIOWSKI otwiera serca na pomaganie... serduszkom zdj. 8
lista aktualności

Copyright 2013. www.budoskop.pl | Budownictwo w zbliżeniu| Polityka cookies Wszystkie prawa zastrzeżone.



Partner Strategiczny:


INFO-INWEST Inwestycje budowlane

realizacja: Ideo
powered by: CMS Edito