Portal dla Inwestorów, Architektów i Wykonawców.

logo
Przeszukaj zasoby naszej bazy
0..9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Jesteś tu: Strona główna wypunktowanie Aktualności wypunktowanie Budowa domu w dobie pandemii. KRISPOL z kampanią #StaySafe
Zobacz:

Aktualności

Budowa domu w dobie pandemii. KRISPOL z kampanią #StaySafe

31-03-2021

Aktualna sytuacja pokrzyżowała wiele planów, w tym również nie pozostała bez znaczenia dla inwestorów planujących budowę domu. Wydłużone oczekiwanie na dokumenty, przedłużające się kwarantanny i destabilizacja, ale też silniejsza niż kiedykolwiek potrzeba posiadania odpowiedniej przestrzeni dla rodziny.


Nie ma jak w domu - powiedzenie, które niejednokrotnie powtarzaliśmy w czasach przed pandemicznych, nabrało w ostatnim roku nowego znaczenia. Cztery kąty stały się dla wielu z nas centrum dowodzenia - biurem, salą lekcyjną, nagle najważniejsze stało się szybkie łącze i wydzielenie własnej przestrzeni do nauki i pracy. Wielu z nas ten czas nakłonił do refleksji nad stanem mieszkaniowym rodziny.


Gra brył w świetle - światłocień w architekturze. Efekty 3D w systemie Dri Design zdj. 1

fot. KRISPOL


Według statystyk osoby pracujące poza miejscem zamieszania spędzały przed pandemią poza domem około 11 godzin dziennie, w dobie pandemii często nawet 22, czyli zdecydowaną większość doby. Wielu Polaków właśnie ten czas skłonił do refleksji i podjęcia konkretnych decyzji, które swoje odzwierciedlenie znalazły w konkretnych danych. Jak podaje GUS w 2020 zostało wydanych aż 200 540 pozwoleń na budowę, z czego ponad 106 tys. to pozwolenia wydane na budowę domu jednorodzinnego. Dla porównania, rok wcześniej, liczba ta nie przekroczyła 100 tys. w zakresie budownictwa rodzinnego.


Powoli odnajdujemy się w nowej sytuacji, innej rzeczywistości, uczymy żyć z pandemią w tle. To jednak nie zwalnia nas od odpowiedzialności i troski o najbliższych. Planując budowę domu, czy będąc w jej trakcie, warto pamiętać o bezpieczeństwie. Marka KRISPOL uruchomiła kampanię #StaySafe, podkreślając, że prace na budowie można kontynuować z zachowaniem środków ostrożności, ale jest tu potrzebne odpowiedzialne podejście, zarówno wykonawców, jak i inwestorów.


- Już od roku komunikujemy się z inwestorami planującymi budowę, namawiając ich do mądrych decyzji przy zachowaniu obostrzeń sanitarnych. To właśnie odpowiedzialne podejście całego zespołu, sprawiło, że możemy terminowo dostarczać stolarkę KRISPOL do salonów KRISHOME, w których inwestorzy mogą liczyć na bezpieczne zakupy - bez względu na to, czy planują dokonać zakupu stacjonarnie, czy wybiorą zdalną ścieżkę obsługi zamówienia - komentuje Katarzyna Kozłowska - Marketing Manager marki KRISPOL.- Kampania #StaySafe ma zachęcać do odpowiedzialnej postawy, która docelowo pozwoli terminowo kontynuować prace na budowach.

Budowa domu w dobie pandemii. KRISPOL z kampanią #StaySafe zdj. 2
Budowa domu w dobie pandemii. KRISPOL z kampanią #StaySafe zdj. 3
lista aktualności

Copyright 2013. www.budoskop.pl | Budownictwo w zbliżeniu| Polityka cookies Wszystkie prawa zastrzeżone.



Partner Strategiczny:


INFO-INWEST Inwestycje budowlane

realizacja: Ideo
powered by: CMS Edito